Mine sponsorer/ samarbejdspartnere:

 

Sponsorer

Jeg mener, at ånden og motivationen bag mit projekt er værd at bakke op om, og derfor har jeg besluttet at gøre sponsorater og donationer til en del af dette projekt. Jeg har ingen intentioner om at profitere af projektet (udover de mentale gevinster). Derfor går al overskud ubeskåret til Kræftens Bekæmpelse.

Fundamentet for mit projekt Jungle Marathon 2007 er baseret på følgende nøgleord:

Etik er i min terminologi god menneskelig adfærd. At handle etisk drejer sig om at følge den gyldne regel: "Alt hvad du vil, andre skal gøre mod dig, det samme skal du gøre mod dem".

Social ansvarlighed handler om at vise omsorg over for andre mennesker og for samfundet. Social ansvarlighed er desuden blevet implementeret hos mange virksomheder.

Motion er et af de bedste midler til at holde sig sund og rask, både fysisk og psykisk. Den er med til at give energi og overskud.

Sundhed er at føle en sammenhæng i sin tilværelse og kan bl.a. karakteriseres ved: at være fysisk aktiv, ha' engagement og mod på livet samt overskud til at klare selv meget stressede situationer eller lange arbejdsdage.

 

Er du interesseret i at hjælpe, enten ved at sponsorere turen eller ved at donere penge til Kræftens Bekæmpelse og herunder kræftforskning?

Du kan sponsorere ved at give penge eller produkter, som jeg har brug for.

1) Virksomhedssponsorat

Et sponsorat kan være med til at fremme din virksomheds værdier og forstærke virksomhedens profil samt støtte en god sag.

Et sponsorat kan være med til at fremme din virksomheds værdier og forstærke virksomhedens profil samt støtte en god sag.

Desuden giver et sponsorat en række glimrende fordele, alt efter sponsoratets størrelse:

1. Mediedækning i Danmark. Sportsportalen www.kunsport.dk, som leverer sportsnyheder til URBAN avisen har tildelt mig en webblog, hvor jeg løbende vil skrive om forberedelsen til løbet, navne på nye sponsorer m.m.

2. Oprettelse af link og logo på forsiden af webside og/eller på sponsorsiden. (logo leveres af sponsor)

3. Stickers og logo på løbetøj, rygsæk, udstyr og dagligt tøj, som vil blive benyttet til messer, foredrag, interviews, ved fotosessions, til tidsskrifter, aviser, arrangerede løb rundt omkring i Danmark og i træningsregi.

4. Test og anmeldelser af sponsorerede produkter undervejs.

5. Sponsorerne kan efter aftale få arrangeret foredrag i forbindelse med firmaaftener mv.

6. Sponsorerne får mulighed for at omtale det konkrete samarbejde i egne interne og eksterne tryksager samt på egen hjemmeside.

7. Skattemæssige fordele i forbindelse med sponsorbidrag. Se på www.skat.dk (Punkt E.B.3.6 Reklameudgifter) for flere oplysninger.

Ved at have navn og logo trykt på tøj og udstyr, vil virksomheden blive koblet sammen med positive og attraktive værdier og kan give personlighed og troværdighed i markedsføringsregi.

Alle sponsorer vil få:

* Omtale på webside og i publikationer relaterede til Jungle Marathon 2007

* Omfattende rapport efter ekspeditionen

* Tilladelse til at benytte udvalgte fotografier fra Jungle Marathon 2007

Synes du, at ovenstående lyder som en god ide, vil jeg glæde mig til at høre fra dig således, at vi kan få en snak omkring hvad der er muligt.

 

2) Individuelle, private donationer

Vil du derimod donere penge til kræftforskning, kan du gøre dette enten ved at give:

a) x kr. pr. gennemført etape (6 stk i alt)

b) x kr. pr. løbet kilometer

c) et fast beløb hvis alle etaper gennemføres

Aftales en donation via adventurerun, går det ubeskåret til kræftforskning. Kræftens Bekæmpelse vil efter turens afslutning opkræve og administrere donationen. Som dansk skatteyder kan der være skattefradragsmæssige fordele forbundet med donationer, hvilket forøger værdien af din donation